pátek 15. ledna 2016

Pracovní život..


Je pátek. Můj druhý pracovní týden v novém zaměstnání je u konce.
Když jsem se dozvěděla o výběrovém řízení, nebyla jsem bůhví jak nadšená, nevěděla jsme pořádně o jakou práci jde, ale přesto jsem životopis zaslala.
Výběrové řízení proběhlo, ale stejnak jsme si nepřipouštěla možnost, že by to vyšlo. 
Z výběrka mě nejvíc bavila vtipná příhoda, která mu předcházela.
Nikdo se neozval, tak jsem to celé vypustila z hlavy. A ejhle.
Po týdnu najednou telefon, byla jste vybrána, zaznělo.
Samozřejmě, byla jsme překvapená a šťastná, každého zahřeje u srdíčka, když se něco podaří, ale pořád mi to celé tak nějak nedocházelo.
Věděla jsem, že potřebuji změnit práci, ale nebyla jsem si jistá, jestli tohle je to pravé a hlavně jestli mě to bude bavit.
Po zaškolení v Praze nastala realita.
Každodenní brzké vstávání, dojíždění vlakem, učení se milionu věcí.
Vstávaly mi chlupy hrůzou, když jsem si začala uvědomovat co mě vlastně čeká.

Dnes jsem v práci dva týdny.

 Vstávání a návraty domů za tmy mi nedělají vůbec dobře. Každodenní ranní závod s časem je pro moje tělo adrenalin. Vlak dostal přezdívku seznamovací, protože v něm neustále poznávám nové a nové lidi. Poslouchat ty příběhy a vzájemně se povzbuzovat do nového dne. 
Je strašně fajn přicházet s úsměvem do práce.
Náš malý tým, je vytvořen celý z nováčků, jsme všichni na startu, vzájemně se podporujeme, pomáháme si a bavíme se. Všechny ty kvanta informací, zápisků a otázek, vyvažuje smích, siesty a naše malé rituály se skvělou kolegyní.
Když se sejde skvělá parta, nechodíte vlastně do práce, ale na takovou menší 8,5 hodinovou párty.

Když odpoledne jezdím domů, mnohdy se sama přistihuji při tom, jak se hloupě usmívám.
Pozoruji na sobě, jak se dokážu během jízdy uvolnit a vstřebávat pouze rychlost míhajících se obrázků krajiny kolem trati.


Jsem unavená, ale přitom tak nabitá.
Mám před sebou víkend, ale nejradši bych ráno vstala a jela do práce.
Ne kvůli práci, ale kvůli těm lidem a atmosféře.
Dodávají mi tolik energie, která mi v poslední době tak chyběla.
Doufám, že si tuhle skvělou pohodu na pracovišti udržíme a budeme i nadále chodit do práce s radostí.

Jak to máte v práci Vy? Těšíte se do ní, jak vycházíte ze svými kolegy?
Krásný víkend ...

♥ Any ♥

1 komentář:

  1. To zni jako ideal. Ja mam v praci jednoho otravnyho a linyho sefa. A jsem to ja:-D.

    OdpovědětVymazat