úterý 12. května 2015

Výlet do Zoo..


V kalendáři velkým písmem napsáno DEN MATEK a tak jsme se rozhodly, že místo čokoládiček a kytiček, si uděláme výlet.
 Pojedeme do Zoo na Svatý Kopeček do Olomouce.
Nebyla jsme zde několik let, tak jsem se těšila na změny, co zde proběhly.
Draví ptáci, opice a pak moje oblíbené žirafy. U těch se vždycky zdržím nejdéle.




Pár kroků a jsme u koz. Snad poprvé jsem vlezla k nim a byl to zážitek. Foťák nestačil fotit, já nestačila uhýbat. Ve výběhu jsme se nasmály a pořádně si to užily. Svědčí o tom strhnutá náušnice, rozkousaná tkanička na mikině a láskyplné oblíznutí od kozy :-)





 Lev s lvicí si dávaly siestu po obědě, gepard se maskoval v pampeliškách,klokani relaxovaly na mateřské, křeček syslil oběd a pštros nám představil účes na sezonu 2015:-)





Překvapil mě nový výběh vlků a medvědů. Kozoroh stál taky za to.




V celé zoo je téměř 300 živočišných druhů. Najdeme v zoo spoustu atrakcí jako vláček, lanáček, občerstvení, asistovaná krmení a rozhlednu.

 
Vstupné je pro dospělého 110 Kč, pro dítě 70.
Při vstupu leží restaurace Archa, která svým výborným meny za 99 Kč zasytí nejednoho strávníka.
Když už budete mít cestu do zoo, určitě stojí za to se podívat i na baziliku na Svatém Kopečku. 
Je nádherná.
Za jasného počasí je nádherný výhled.
A oltář a varhany  uvnitř jsou skvost.






 Jedna z nejkrásnějších Zoo určitě stojí za návštěvu :-)

♥ Any ♥


2 komentáře:

  1. Ta paní v těch dveří je super! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natáčela tam televize nějaký dokument.. tak jsme to měly i s kultůrní vložkou:-)

      Vymazat