sobota 9. ledna 2016

Startujeme a vyrážíme...



Přidáš se?




Usedám ke stolu a otvírám počítač.
Ano, po roce jsem se dokopala k tomu si ho konečně pořídit.
Neustále jsme ve fázi seznamování, ale už mě dokázal překvapit nejednou vychytávkou.
Přece jen jsme blondýna a ráda se montuji do všeho,
avšak s výběrem nového miláčka jsem si nechala odborně poradit a  udělal jsem sakra dobře!
Rychlost, funkce, zvuk, grafika a design je pro mě naprosto uspokojující.

A proč to sem vlastně píšu?
Nejen proto, že z toho mám ohromnou radost, ale hlavně se proto,
že se konečně budu moc plně věnovat blogu a fotkám.

Jak jsem před Vánoci předesílala, něco se chystá
Ale co?
To  jsem celá já, něco chci , mám to v hlavě, ale vlastně vůbec nevím jak to uchopit,
jak to podat, aby to bylo správně pochopeno a splnilo účel.
Takže to bude jedna velká neznáma a třeba z toho vznikne něco co nás bude vzájemně bavit, inspirovat a rádi se sem vrátíte.
Jediné co vím a čeho bych se ráda držela, bude příroda, tradice a celkově návrat k těm nádherným věcem a hodnotám, které dnešní doba utlačuje.
 Kdy fotky budou nedílnou součástí toho všeho krásného.

Proto budu ráda za jakýkoliv nápad, komentář a celkovou spolupráci Vás čtenářů.
Pokud nechceš aby Ti cokoliv uteklo, sleduj blog i na facebooku :-)

Tak hurá na cestu...
♥ Any ♥

4 komentáře: