čtvrtek 31. prosince 2015

Rozloučení..





Tak a je to tady... Ten poslední den, ta poslední bouřlivá noc, ten konec.
 Když sedím a přemýšlím jaký byl pro mě rok 2015, připadá mi, že to byl pro mě rok splněných přání.
 Hned na začátku roku se mi splnilo jedno z mých velkých snů a tím bylo mé vysněné auto. Přála jsem si volnost a nezávislost a to mi přesně dalo.
Další věc, kterou jsem si splnila, byl pro mě foťák.
Byl tu semnou u všech těch krásných momentů a v mnoha případech byl pro mě nejlepší kamarád.
Díky němu, jsem vyfotila spoustu fotek,a jedna z nich byla vybrána do soutěže.
 Nevyhrála, ale pro mě to byl splněný sen, že se někomu líbila a oslovila natolik aby byla vybrána.
Další velký sen a jeho splnění bylo pro mě setkání s Tomášem Klusem. Dokonce dvakrát!
Tohle by se neudálo bez mé úžasné partyžienky, matky pluku a spřízněné duše, která se mnou prožívá vše a je mi velkou oporou, začeš ji patří velké DÍKY!
Další co se v tomto roce stalo je to, že jsem si našla cestu ke svému tátovi. Některé věci trvají, ale poté stojí za to.
Dále jsem v tomhle roce pochopila, že ne všeci kdo z života na nějakou dobu odejdou, už v něm nemají místo..
 Není to tak. I když se cesty rozejdou, a když k sobě lidé svým způsobem patří, vrátí se!
 Stejně jak to bylo sní:)
Další co se mi splnilo, plní a plnit doufám bude, je ta možnost, to souznění a láska k přírodě.
 To, že chodím na stejná místa a stejně tam objevím vždy něco, co mě zaujme a upoutá.
Příroda u nás je jedna z nejkrásnějších, a přála bych každému,
aby tu krásu dokázal vnímat a vážit si jí.
Jedna z velkých věcí pro mě byla i svatba mé kamarádky, takový malý splněný sen, být součástí něčího závazku.
Prožila jsem svatbu, která byla postavena na lásce a na spolupráci mnoha lidí.
 Nebylo to pouze o svatebčanech, ale o všech ve vesmíru.
 Což mi dalo pocit a ukázalo mi, že láska doopravdy ještě existuje.
Celý rok jsem prožívala na plno a snažila se každý den plnit si své sny. Ale přesto mi bylo smutno a přála jsem si najít někoho ským ty sny budu moc nejen plnit, ale i realizovat.
 A i tohle velké vnitřní přání se mi splnilo. Potkala jsem lásku! A rovnou dvojitou! I když je to někdy  oboustranný boj, jsem vděčná za to, že mi Tě krvavý měsíc poslal.
 I když někdy bojuji a nadávám, jsem svým způsobem ráda za to jaký jsi a kým jsi!
Jak už to bývá, svět se musí točit, život musí plynout a čas nejde zastavit.
Máme tady ten poslední den v roce splněných přání.
Chtěla bych poděkovat všem co byly jeho součástí, za zážitky, radosti, zkušenosti a a zároveň popřát Všem krásný vstup do Nového roku, ve zdraví, štěstí a po boku lásky.
Nezapomeňte vejít pravou do roku 2016, roku změn..
♥ Any ♥

6 komentářů:

  1. ...ať víra, láska a naděje vás provází ve zdraví celým rokem 2016 ...Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nový rok 2016, ať jsi v něm spokojená a šťastná, Any ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marto děkuji, a zároveň vše nejlepší i Vám:-)

      Vymazat
  3. Přeji krásný rok 2016 naplněný spoustou krásných okamžiků ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat