středa 2. prosince 2015

Přišel čas ..


.. na adventní tvoření.
Vánoce jsou nejkrásnější svátky v roce a začínají u nás už adventem.
Letos se na ně tak těším, až je vlastně vůbec nestíhám.
Důkazem je to, že jsem adventní věnec dávala dohromady den po první adventní neděli.
Ale co, hlavně že je!

Nebylo to letos vůbec snadné. 
Měla jsem svoji představu a nedokázala ji ztvárnit.
Chudák Leňa, která to se mnou prožívala přes telefon, začeš ji patří velké DÍKY.
Výsledek mého nervového kolapsu je na světě.

Adventní svíce a květinové dekorace jsem nakoupila u nás v květinářství v Prostějově, ale krásný bílý korpus jsem koupila zde .
Venkovský dům mě uchvátil natolik, že se tam budu určitě pravidelně vracet. 
Komunikace, rychlost a balení bylo stoprocentní.
Je vidět, když někdo dělá práci, která ho baví a dává do toho i srdíčko:-)

A proč vlastně ten adventní věnec máme? A co Advent je?
Myslím, že pro základní osvětu stojí za to přečíst minimálně wiki .

Krásné adventní dny plné pohody
♥ Any ♥

1 komentář: