čtvrtek 30. července 2015

Keltská noc 2015



a Celtica Pipes Rock. 



Letos se konal již 14. ročník mezinárodního hudebního festivalu Keltská noc.
Festival se konal v areálu Kempu "Žralok" v těsné blízkosti Plumlovské přehrady u Prostějova s výhledem na Plumlovský zámek.
Tuto akci ocení především fanouškové keltské hudby, irských tanců, keltských řemesel a nefalšované keltské spirituality.
Více info zde.

Já se náhodou na festival dostala v pátek večer, kdy jsem se přijela nakouknout. Před pódiem stál dav lidí očekávající další kapelu.
Vůbec jsem neměla páru o tom kdo má hrát a vůbec, jak to celé vypadá.
Najednou pódium zhaslo a na něj vystoupily hudebníci. Jen co se rozezněly jejich nástroje nestačila jsem zírat. Nejen, že jsem nic takového nikdy neslyšela a neviděla, ale nevěřila bych, že něco takového vůbec existuje.
Celtica Pipes Rock je rakouská skupina z Vídně, která sklízí úspěchy nejen na evropských pódiích, ale v posledních letech hlavně v USA.
Jedná se o keltskou hudbu s příměsí rocku.
Jak jsem se dozvěděla, tato skupina, ještě nikdy v ČR nehrála a Keltská noc byla jediná, kde byly k vidění.









První dojem byl šílený, hlavně z okolí a lidí, kteří byly jako smyslů zbavení, ale celkový dojem a atmosféra byla fajn. Poprvé jsem viděla dudy a byla to podívaná!
Pro představu malá ukázka zde :-)



Není to můj šálek kávy, ale určitě jsem ráda, že jsem měla možnost se na Keltskou noc dostat a byla u návštěvy takové hvězdy:-)

Jezdíte na koncerty a festivaly? Jaký je Váš oblíbený?

♥ Any ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat