úterý 23. června 2015

Krasopis..

 mě vždycky fascinoval.



 Dnes mi přišly dva nádherné pohledy, jeden z Taiwanu a druhý z Lucemburku.
 Po dlouhé době jsem i já losovala adresu a poslala pohled. A jako vždy jsem si povzdechla, jaké by to bylo krásné potěšit někoho krásným písmem a vůbec umět psát tak nádherně, ladně s decentními kličkami.





Kde je ta doba kdy tímhle stylem a písmem psávaly dopisy, knihy a básně. 
Vždy když vidím takový klenot moje srdce zaplesá.




Škoda, že tohle se dnes už nenosí a děti ve školách učí místo psacího písma tiskové.
Zajímalo by mě zda někdo z Vás či vašeho okolí umí psát krasopisem?
Líbí se Vám?

♥ Any ♥

PS: Obrázky stáhnuté z Pintrestu.

3 komentáře:

  1. Vždycky jsem chtěla umět takhle psát.. Vypadá to opravdu nádherně' :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi taky moc líbí a chtěla bych to umět. Hezký článek !!

    OdpovědětVymazat