sobota 11. dubna 2015

100 happydays

Sobota plná Slunce. Co víc si přát. Co víc potřebujeme ke štěstí? 
Narazila jsem náhodou na projekt 100 happydays a s natěšením se přidala. Výzva spočívá v tom, že každý den vyfotíš cokoliv co ti ten den udělá radost a publikuješ ji na síti, kterou si zvolíš pod hashtagem #100happydays. Je absolutně jedno co vyfotíš, jestli člověka, zvíře, koláč, auto, kafe, hlavní je vyfotit to co ti ten den udělalo radost a vykouzlilo Ti úsměv na rtech.


Já osobně publikuji na Instagramu a k dnešnímu dni jsem u 52 dne. Ne vždy to bylo jednoduché. Stereotyp v práci, co má člověk pořád fotit, ale vždy se něco našlo. Jsem ráda, protože člověk si uvědomí co málo mu stačí ke štěstí.
Pokud Tě zajímá co dělá šťastnou mě, sleduj můj Instagram:-)

Pokud se nebojíš a chceš to zkusit, zaregistruj se.

Hodně štěstí
♥ Any ♥


 

Žádné komentáře:

Okomentovat