středa 28. ledna 2015

Překvapení ..

Dlouho jsme přemýšlela o čem udělat další příspěvek a po dlouhém přemýšlení a ukecávání se jsem se rozhodla podělit se o svou radost. Stalo se Vám někdy, že přijel kurýr a dovezl Vám kytici? Bez toho aby jste cokoliv tušily? Aby jste věděly od koho? A už vůbec od pana neznámého? Právě tohle se stalo mě. V práci, kam jsem se po letech vrátila znovu pracovat. Jednoho krásného dne sedím si takhle po obědě na recepci a najednou se rozletí dveře, vběhne paní s kyticí a žádá si mé jméno a podpis. Celá překvapená a udivená přebírám přenádhernou kyticí dlouhých, rudých růží s tajemnou kartičkou. I když růže nejsou moje horké favoritky v květinách, tyhle mě dostaly na kolena. Celá  nadšená, pomalu ze slzami v očích, se kochám tou nádherou. Moc milý vzkaz mi udělal obrovskou radost a krásný pracovní den. A nejkrásnější je, že tahle krásná kytice mi přišla od člověka, kterého jsem ještě nikdy neviděla.




Stalo se Vám někdy něco podobného? Jaké květiny milujete Vy?
 ♥ Any 

Žádné komentáře:

Okomentovat